%expand% Nunzio Cocivera, monologhi: lettera d'addio

logo.gif (1847 byte)

Lettera d'addio

Monologo di Nunzio Cocivera

Mi scrissi ti lascio perché sei un pronchio spanpinato strapronchio dicesi pronchio, e pronchia al femminile di tipo brutto tinto e malu fattu…
A mia! Chi mi ciccavunu di notti pi mi fari mister universu anchi si idda dicia: tu! Mister cessu po' fari; mister universu ma non fari ridiri i polli; mi assumigli a na parpatula spinnata: picchi non lo sapisi la parpatula e parpatula nibis è un uccello migratore dei paesi tropici; bruttissimo, nauseabondo unico al mondo. Ti lascio perché stare con te è stata una scommessa peggio di un pegno da pagare: tu fai schifiare, sei brutto più di tutto, sei racchio ti sputerei in un occhio. Sei masculu solo all'anagrafi, sei un tappu, una mezza cartuccia a salve; un masculu tiepido se non freddo: ti ricordi il tredici maggio?

Ma comu ci voli curaggiu; picchi na vota appuntu u tridici maggio mentri chi eravamu 'nta li frischi fraschi in approcciu amorosu, in trattative erotiche; mischinu di mia stancu di un misi di duru riposu e sonnu abbondanti, fici cilecca, stressatu e avvilitu di tantu riposu accumulatu ho fallitu!
Mi dici chi sugnu masculu all'anagrafi.
E l'autri voti, chi fici peggio di rambu chi si sinteva u rombu; chi incendiava i linzola, chi i botti si sintevunu di fora, trimava puru u muru a scola.
I fimmini sunnu incontentabili, pi na vota chi fici tilt. Mi dici sti cosi.

E continua e dici non ho finito, fai anche feto, quannu manci fa schifiari sembri un maiali: mastichi comu un ruminanti ignoranti. Ti bavii quannu parri, scorreggi e sputacchi comu na bagnarola vecchia; sembri na crapa scorciata, na puma 'nfradiciuta.
E poi si arretratu handicappatu e inbranatu.
Se penso che ti ho permesso di toccarmi non smetterei di lavarmi.

E dicia di amarmi: quella tappinara zoccola iacida e pronchia.
Ma che pensa che mi disperu che mi ettu du peru! Ma chi! Piddaveru non mi frega nenti ma mancia nte denti, ma io ne trovo un'altra più scaltra e più bona ca sira sona e u ionnu balla e magari chiù bella.

In confidenza non sacciu che fari? Io mi ettu a mari ma cu ma fa fari!?

Ti è piaciuto questo monologo?
Allora dimmelo, semplicemente cliccando qui,
incrementando così il mio numeratore di gradimento.

%counter(lettera)